Правила перебування у медичному центрі

Загальна інформація

1. Медичний центр «Віта Cана»  (в подальшому центр) надає послуги в дні і години, встановлені Адміністрацією.
2. Прийом пацієнтів відбувається з 09:00 до 1
7:00, щоденно, з понеділка по п’ятницю, за попереднім записом, субота та неділя — вихідні.
3. Діагностичні і консультативні висновки інших медичних закладів представлені пацієнтами обов’язково приймаються до уваги, але не можуть слугувати основою для видачі будь-яких видів заключення спеціалістами
  центру, визначення плану лікування, отримання рекомендацій лікаря, виконання медичних маніпуляцій.
4. Отримання заключень і рекомендацій спеціалістів
 центру, призначення  лікування, виконання медичних маніпуляцій може бути здійснено лише після обстеження  в центрі. При цьому беруться до уваги результати попередніх обстежень проведених в інших лікувальних закладах. 

  1. Центр   надає планову діагностичну та лікувальну медичну допомогу.
  2. Запис на прийом в   центр   проводиться попередньо за контактними номерами телефонів, за день чи декілька днів до бажаного візиту.
  3. Прийом без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць в графіку роботи спеціалістів центру.
  4. Пацієнт може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та інше у співробітників центру або у адміністратора  центру по телефону.
  5. Пацієнт, під час запису за телефоном, або безпосередньо в  центрі,  може обрати день і час прийому із наявних вільних місць в записі. 
  6. Під час запису на прийом, пацієнт повинен чітко вказати послугу або послуги, на які він записується. 
  7. З урахуванням того, що за окремими напрямками ведуть прийом декілька спеціалістів і вони працюють за індивідуальними графіками, просимо пацієнтів, якщо вони спостерігаються у певного лікаря, попереджати про це при запису на візит.
  8. Пацієнт повинен прийти на прийом в  центр в призначений день і час.
  9. Якщо пацієнт не в змозі прийти в призначений час, в разі необхідності скасування самого візиту, або зміни призначеного часу візиту, пацієнту рекомендовано завчасно попередити співробітників центру.
  10. В разі непередбачуваної відсутності лікаря і інших непередбачуваних обставин, працівники Медичного центру «Віта Cана» попереджають про це пацієнта за контактним телефоном, який був вказаний пацієнтом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис переносять на інший, зручний для нього час.
  1. Пацієнт, що зайшов до   центру, зобов’язаний зняти верхній одяг і повісити його на вішак , залишити в коридорі великі валізи або згортки; в осінньо-зимовий період додатково одягнути бахіли, якщо їх видають при вході, уточнити свій запис у працівника центру.
  2. Пацієнт, який знаходиться в   центрі, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощі та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
  3. Час початку прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це зумовлено тим, що тривалість консультації пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступної консультації або обстеження може затриматись.
  4. При умові проходження лікування в  центрі   всі данні діагностичного обстеження,     і рекомендації лікаря занотовуються в індивідуальну амбулаторну карту кожного пацієнта. Індивідуальна амбулаторна карта кожного пацієнта є власністю  центру, і зберігається на протязі всього спостереження і лікування, а потім в архіві  центру   на протязі 10 років. Пацієнтам індивідуальна амбулаторна карта видається на вимогу. Всі данні обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки завіреною печаткою центру.
  5. Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня гігієни і правила прийому медикаментів.
  6. Пацієнт має право спостерігатися у одного лікаря, при відповідному попередньому записі і інформуванні про це адміністратора або лікуючого лікаря центру.
  7. Пацієнтам, які з’явилися на прийом у брудному одязі, або зі специфічними запахами, неприйнятним в умовах Медичного центру «Віта Cана», а також пацієнтам, які знаходяться в стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння,  центр   має право відмовити в наданні послуг.

  1. Центр   надає платні медичні послуги. Ціни на послуги вказані в прейскуранті   центру. З прейскурантом на надання медичних послуг пацієнти можуть ознайомитесь при вході у медичний центр, безпосередньо у медичному центрі та у мережі інтернет на офіційному сайті центру  у розділі “Наші ціни”. Для   ліквідатори аварії на ЧАЕС, учасників АТО та інвалідів дитинства у центрі існує система знижок на надання медичних послуг.
  2. Розрахунок відбувається  готівкою чи банківською карткою.
  3. Розрахунок відбувається тільки після надання послуг.
  4. Всі додаткові види обстежень, які не входять в обсяг конкретної медичної послуги, яка надається пацієнту, розраховуються додатково, після їх проведення.
  5. Ціни і структура прейскуранта можуть бути змінені. Про зміни цін пацієнту повідомляють напередодні прийому у лікаря в усній формі або при записі на прийом.