Правила перебування у медичному центрі

Загальна інформація

1. Медичний центр «Віта Cана»  (в подальшому центр) надає послуги в дні і години, встановлені Адміністрацією.
2. Прийом пацієнтів відбувається з 09:00 до 17:00, щоденно, з понеділка по п’ятницю, за попереднім записом, субота та неділя — вихідні.
3. Діагностичні і консультативні висновки інших медичних закладів представлені пацієнтами обов’язково приймаються до уваги, але не можуть слугувати основою для видачі будь-яких видів заключення спеціалістами   центру, визначення плану лікування, отримання рекомендацій лікаря, виконання медичних маніпуляцій.
4. Отримання заключень і рекомендацій спеціалістів  центру, призначення  лікування, виконання медичних маніпуляцій може бути здійснено лише після обстеження  в центрі. При цьому беруться до уваги результати попередніх обстежень проведених в інших лікувальних закладах. 

Запис на прийом

  1. Центр   надає планову діагностичну та лікувальну медичну допомогу.
  2. Запис на прийом в   центр   проводиться попередньо за контактними номерами телефонів, за день чи декілька днів до бажаного візиту.
  3. Прийом без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць в графіку роботи спеціалістів центру.
  4. Пацієнт може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та інше у співробітників центру або у адміністратора  центру по телефону.
  5. Пацієнт, під час запису за телефоном, або безпосередньо в  центрі,  може обрати день і час прийому із наявних вільних місць в записі. 
  6. Під час запису на прийом, пацієнт повинен чітко вказати послугу або послуги, на які він записується. 
  7. З урахуванням того, що за окремими напрямками ведуть прийом декілька спеціалістів і вони працюють за індивідуальними графіками, просимо пацієнтів, якщо вони спостерігаються у певного лікаря, попереджати про це при запису на візит.
  8. Пацієнт повинен прийти на прийом в  центр в призначений день і час.
  9. Якщо пацієнт не в змозі прийти в призначений час, в разі необхідності скасування самого візиту, або зміни призначеного часу візиту, пацієнту рекомендовано завчасно попередити співробітників центру.
  10. В разі непередбачуваної відсутності лікаря і інших непередбачуваних обставин, працівники Медичного центру «Віта Cана» попереджають про це пацієнта за контактним телефоном, який був вказаний пацієнтом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис переносять на інший, зручний для нього час.

Правила знаходження в закладі

  1. Пацієнт, що зайшов до   центру, зобов’язаний зняти верхній одяг і повісити його на вішак , залишити в коридорі великі валізи або згортки; в осінньо-зимовий період додатково одягнути бахіли, якщо їх видають при вході, уточнити свій запис у працівника центру.
  2. Пацієнт, який знаходиться в   центрі, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощі та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
  3. Час початку прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це зумовлено тим, що тривалість консультації пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступної консультації або обстеження може затриматись.
  4. При умові проходження лікування в  центрі   всі данні діагностичного обстеження,     і рекомендації лікаря занотовуються в індивідуальну амбулаторну карту кожного пацієнта. Індивідуальна амбулаторна карта кожного пацієнта є власністю  центру, і зберігається на протязі всього спостереження і лікування, а потім в архіві  центру   на протязі 10 років. Пацієнтам індивідуальна амбулаторна карта видається на вимогу. Всі данні обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки завіреною печаткою центру.
  5. Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня гігієни і правила прийому медикаментів.
  6. Пацієнт має право спостерігатися у одного лікаря, при відповідному попередньому записі і інформуванні про це адміністратора або лікуючого лікаря центру.
  7. Пацієнтам, які з’явилися на прийом у брудному одязі, або зі специфічними запахами, неприйнятним в умовах Медичного центру «Віта Cана», а також пацієнтам, які знаходяться в стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння,  центр   має право відмовити в наданні послуг.

Розрахунок за надання послуг

  1. Центр   надає платні медичні послуги. Ціни на послуги вказані в прейскуранті   центру. З прейскурантом на надання медичних послуг пацієнти можуть ознайомитесь при вході у медичний центр, безпосередньо у медичному центрі та у мережі інтернет на офіційному сайті центру  у розділі “Наші ціни”. Для   ліквідатори аварії на ЧАЕС, учасників АТО та інвалідів дитинства у центрі існує система знижок на надання медичних послуг.
  2. Розрахунок відбувається  готівкою чи банківською карткою.
  3. Розрахунок відбувається тільки після надання послуг.
  4. Всі додаткові види обстежень, які не входять в обсяг конкретної медичної послуги, яка надається пацієнту, розраховуються додатково, після їх проведення.
  5. Ціни і структура прейскуранта можуть бути змінені. Про зміни цін пацієнту повідомляють напередодні прийому у лікаря в усній формі або при записі на прийом.

Гарантії

  1. Центр   гарантує високу якість надання  послуг, та відповідальне ставлення до кожного пацієнта
  2. Центр гарантує застосування лише дозволеного на території України обладнання, витратних матеріалів та  едикаментів, які мають відповідні сертифікати.
  3. Центр  гарантує постійне динамічне спостереження за своїми пацієнтами до повного їх одужання і зробить все необхідне для цього в межах своєї компетенції.
  4. Центр гарантує нерозголошення та збереження конфіденційної інформації щодо своїх пацієнтів.
  5. Необхідною умовою для виконання гарантій центру, є точне дотримання і виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідних умов гігієни.
  6. В окремих складних випадках, за письмовою згодою пацієнта, лікування або обстеження можуть проводитися без гарантовано позитивного результату. При цьому  кошти отримані за надану послугу чи послуги   не повертається і не враховуються при зміні лікування.
  7. У випадках направлення пацієнта в інші лікувальні заклади для продовження обстеження чи лікування, центр не повертає вартості оплачених наданих послуг. 
  8. Центр  не несе відповідальності за речі, залишені в верхньому одязі пацієнтів. 

Згідно вимог — заборонено

  1. Проявляти будь-яку форму агресії в приміщеннях Медичного  центру   та на прилеглих територіях.
  2. Займатись тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів в приміщеннях   центру. 
  3. Мати при собі холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або оточуючим.
  4. Намагатись винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать   центру.
  5. Поводити себе нестандартно, створювати проблеми для інших пацієнтів.
  6. Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.
  7. Приводити або приносити в центр тварин, птахів.

Тимчасові правила перебування та обслуговування під час карантину COVID – 19

Преамбула

Цей документ (надалі – Правила), затверджений директором Шідловським Віктором Олександровичем (надалі – директор Шідловський В. О.), є нормативним документом, який регламентує тимчасовий надзвичайний режим роботи та особливості перебування та медичного обслуговування пацієнтів у МЦ Віта Сана, (надалі – МЦ Віта Сана) на час карантину, запровадженого Кабінетом Міністрів України з приводу пандемії COVID-19, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2, та у відповідності до положень нормативних актів державного та регіональних рівнів, зокрема Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення лікування коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30.03.2020 № 539-IX, постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 р. № 211  та інших.

 

  1. Загальні положення

1.1. З огляду на те, що МЦ Віта Сана провадить медичну практику  , вимоги цих Правил поширюються на усіх його пацієнтів і відвідувачів.

1.2. На період карантину прийом пацієнтів у МЦ Віта Сана відбувається з урахуванням посилених протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

1.3. У МЦ Віта Сана з 18.03.2020 р. та до стабілізації ситуації та постанови КМУ не здійснюється прийом пацієнтів у плановому порядку. Надання медичних послуг (допомоги) можливе лише пацієнтам по попередньому запису. Запис пацієнтів, які потребують медичної допомоги (послуг), проводиться до чергових лікарів та при відсутності у пацієнтів ознак інфікування коронавірусом SARS-CoV-2.

 

  1. Режим роботи Кабінету

2.1. На час карантину у МЦ Віта Сана  встановлено обмежений режим прийому пацієнтів лікарями.

2.2. Графік роботи лікарів та підтвердження запису пацієнтів до конкретних лікарів визначається МЦ Віта Сана  щотижня.

  • Лікарі мають право не приймати пацієнтів, які без повідомлення спізнилися на прийом більш ніж на 30 хвилин. Прийом пацієнтів, що спізнилися може переноситися на більш пізній час або іншу дату.
  • На період загрози поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, запроваджується посилення протиепідемічного режиму, який передбачає додаткові технічні перерви на прибирання, дезінфекцію та обробку приміщень та обладнання.

 Особливості медичного обслуговування

3.1. На час карантину у МЦ Віта Сана  здійснюється повний обсяг надання медичної допомоги (послуг), зокрема невідкладного характеру.

3.2. Остаточне рішення надавати пацієнтові ті чи інші медичні послуги приймає лікар .

3.3. Заходити до МЦ Віта Сана  можуть тільки пацієнти (та супроводжуючі дітей та інвалідів особи), які одягли маски, рукавички та бахіли. Приходити на прийом потрібно у визначений час та тільки за умови погодження візиту з адміністратором (по телефону).

3.4. Усі пацієнти та відвідувачі закладу повинні обов’язково дотримуватися соціальної дистанції (від 1,5 до 2 метрів).

3.5. Кількість пацієнтів у МЦ Віта Сана  обмежується (не більше 1 особи на 10 кв. метрів). У зоні рецепції може перебувати лише один пацієнт, який повинен підготуватися до прийому (зняти верхній одяг та обробити руки санітайзером).

 

3.6. Перед заходом до МЦ Віта Сана  пацієнт повинен у туалетній кімнаті вимити руки та обробити їх деззасобом, а потім надіти нові бахіли, одноразову шапочку та одноразову накидку.

3.8. Категорично забороняється присутність у МЦ Віта Сана  супроводжуючих пацієнта осіб, за виключенням випадків, коли це пов’язано із супроводом дитини чи інваліда (за умови аналогічної підготовки та екіпіровки).

3.9. До початку прийому пацієнта проводиться ретельний збір епіданамнезу (заповнюється анкета) та вимірювання температури (дистанційно).

3.10. У випадку незгоди пацієнта (його представника) дотримуватися посилених санітарних норм і правил, встановлених на час карантину, наявності захворіння на COVID-19 (або обґрунтованої підозри зараження) медичний персонал має право відмовити пацієнту у прийомі та направити його до інших закладів охорони здоров’я.

 Обов’язки пацієнтів

4.1. При перебуванні в МЦ Віта Сана  пацієнті повинні суворо дотримуватися та не порушувати ці Правила, зокрема обмежень, настанов та протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

4.2. Для отримання медичної допомоги (послуг) пацієнт (його законний представник) повинен оформити додаткові інформаційно-правові документи: заповнити анкету епіданамнезу, підписати протокол інформування та інформовану згоду на медичну допомоги (послуги) під час карантину.

4.3. Пацієнтам забороняється:

  • перебувати у приміщеннях МЦ Віта Сана без маски;
  • входити до МЦ Віта Сана у верхньому одязі;
  • недотримуватися вимог щодо миття рук з милом та обробки їх санітайзером.
    • Пацієнтам не рекомендується:
  • зазначати (повідомляти) неправдиві чи неповні дані про себе та стан свого здоров’я, зокрема щодо контактів із зараженими особами та перебування в вогнищі епідемії закордоном або в Україні;
  • пропускати або спізнюватися на прийоми до лікаря;
  • порушувати правила карантину, правила та нормі, встановлені у Кабінеті з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2;
  • недотримуватися рекомендацій та порад лікуючого лікаря.

4.5. За порушення правил карантину, правил та норм, встановлених з метою запобігання епідемічним та іншим інфекційним захворюванням і боротьби з ними фізичні особі можуть бути притягнуті до адміністративної (ст. 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення) або кримінальної відповідальності (ст. 325 Кримінального кодексу України).  Про такі порушення МЦ Віта Сана  має право повідомити правоохоронні органи.   

 Прикінцеві положення

5.1. Внесення будь-яких змін або доповнень до цих Правил здійснюються на підставі розпорядження МЦ Віта Сана  .

5.1. Випадки, які не врегульовані цими Правилами, регулюються чинним законодавством України.

У разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень  центр   має право відмовити пацієнту в прийомі або, якщо пацієнт вже проходить лікування, винести рішення про адміністративну виписку без матеріальної компенсації за не надану до кінця послугу.